انجام پاورپوینت دانشجویی

پاورپوینت یک ابزار کاربردی برای ارائه مطالب است و اگر به طور موثر مورد استفاده قرار گیرد به تقویت و بهبود سیستم آموزش کمک بسیار زیادی می کند. انجام پاورپوینت دانشجویی از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که ارائه های دانشجویان همیشه مورد توجه اساتید بوده و در نمره نهایی آن ها تاثیر گذار بوده است. در نتیجه رعایت جنبه های گرامری، علمی، طراحی همه و همه اهمیت فراوانی دارد. طراحی و انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت توسط دانشجو کار دشوار و زمان بری است چرا که این کار به تخصص و مهارت نیاز دارد. ما در پاورپوینت باما مفتخریم که مجری انواع پاورپوینت های شما باشیم. تیم ما با بیش از چند سال تجربه و با بهره گیری از مدرن ترین قالب های پاورپوینت، آماده پذیرش سفارش پاورپوینت دانشجویی می باشد. کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

انجام پاورپوینت دانشجویی
انجام پاورپوینت دانشجویی در پاورپوینت باما

مراحل ثبت سفارش پاورپوینت دانشجویی

مرحله اول: ثبت سفارش

اولین قدم در انجام پاورپوینت دانشجویی، سفارش آن می باشد. در این مرحله از کار لازم است تا شما فرم ثبت سفارش را تکمیل نموده و اطلاعات کامل سفارش خود را در اختیار طراحان قرار دهید.

مرحله دوم: بررسی سفارش

در مرحله دوم کارشناسان ما، سفارش شما را بررسی می کنند و بعد از برآورد قیمت با شما تماس می گیرند. سپس در صورت توافق طرفین کار طراحی پاورپوینت دانشجویی شما را آغاز خواهند کرد.

مرحله سوم: ارسال سفارش

در مرحله آخر پاورپوینت طراحی شده شما از طریق یکی از شبکه های اجتماعی ارسال خواهد شد. همچنین اگر سفارش شما به ویرایش نیاز داشته باشد، تمامی ویرایش ها به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد.

انجام پاورپوینت دانشجویی در کلیه مقاطع تحصیلی

شما دانشجویان عزیز در دوران تحصیل خود، بارها با انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت مواجه می شوید. این کار وقت و انرژی زیادی از شما می گیرد. در این مواقع می توانید از خدمات پاورپوینت باما استفاده نمایید و سفارش پاورپوینت دانشجویی خود را به ما بسپارید. تیم ما متشکل از 11 طراح حرفه ای مسئول انجام پاورپوینت های شما عزیزان در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد. ما تمامی نکات ساخت پاورپوینت را به صورت تخصصی رعایت می کند.

انجام پاورپوینت دانشجویی مقطع کاردانی

اگر در مقطع کاردانی تحصیل می کنید و برای ارائه پروژه های خود نیاز به پاورپوینت دارید، می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید. کارشناسان پاورپوینت باما در واحد مشاوره، در تمامی زمینه ها شما را راهنمایی خواهند کرد. در صورتی که برای ساخت و انجام پاورپوینت به مشکلی برخورد کردید کافی است با ثبت سفارش، انجام پاورپوینت خود را به ما بسپارید.

طراحی پاورپوینت دانشجویی مقطع کارشناسی

دانشجویان مقطع کارشناسی که به تازگی وارد دانشگاه شده اند همیشه با چالش های زیادی نظیر انجام پروژه ها و طراحی پاورپوینت مواجه هستند. با توجه به اینکه در این مقطع دانش و مهارت کافی ندارند از انجام این پروژه ها و کسب نمره مربوط به این بخش صرف نظر می کنند. در همین راستا تیم پاورپوینت باما همراه شما خواهد بود و مسئولیت طراحی پاورپوینت دانشجویی شما را بر عهده خواهند گرفت و با کمترین هزینه آن را به شما تحویل خواهد داد.

انجام پاورپوینت دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری

کسب نمره عالی و ارائه پاورپوینت های حرفه ای برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اهمیت ویژه ای دارد. چرا که در آینده تحصیلی و شغلی آنها بسیار تاثیر گذار است. شما می توانید با نمونه اسلایدهای ارائه پاورپوینت دانشجویی ما، گزارشی جذاب از برنامه تحقیقاتی و کارشناسی ارشد خود ارائه دهید. جهت انجام پاورپوینت دانشجویی با ما تماس بگیرید.

تهیه اسلاید های دقیق پاورپوینت دکترا و ارائه آنها به شیوه ای عالی بسیار مهم است. زیرا تاثیر خوبی بر روی محقق و استاد راهنما خواهد گذاشت. با توجه به محدودیت زمانی و دغدغه های دانشجویان مقطع دکترا، ساخت پاورپوینت دانشجویی آن ها از اهداف اصلی ما در پاورپوینت باما می باشد. پس با خیالی آسوده سفارش انجام پاورپوینت خود را ثبت نمایید.

ویدیو آشنایی با خدمات انجام پاورپوینت دانشجویی در پاورپوینت باما

با خیال راحت انجام پاورپوینت دانشجویی را به ما بسپارید

0
سال تجربه
0
مشتری راضی
0
پاورپوینت طراحی شده

5 مزیت ثبت سفارش پاورپوینت دانشجویی در پاورپوینت باما

در زمان دانشجویی، گاهی اوقات تعداد مقاله ها، گزارش ها و تحقیقات به حدی طاقت فرسا می شود که شما زمان کافی برای طراحی پاورپوینت را ندارید. با برون سپاری پاورپوینت خود به پاورپوینت باما میتوانید وقت خود را برای انجام دیگر پروژه های دانشجویی سرمایه گذاری کنید. با ثبت سفارش در موسسه ما علاوه بر اینکه پروژه های شما در حداقل زمان ممکن انجام خواهند شد می توانید از دیگر مزیت های عنوان شده در ادامه مطلب بهره مند شوید.

سفارش پاورپوینت دانشجویی در پاورپوینت باما
سفارش پاورپوینت دانشجویی

1. انجام پاورپوینت دانشجویی به زبان انگلیسی و فارسی

چنانچه نیازمند پاورپوینت دانشجویی به زبان انگلیسی و یا فارسی هستید می توانید با خیال راحت آن را به ما بسپارید. چراکه بهترین کارشناسان و متخصصان با بیش از 6 سال تجربه در مجموعه ما مشغول به فعالیت هستند و دارای مهارت های لازم جهت ساخت پاورپوینت به زبان انگلیسی و فارسی می باشند. کمتر از 5 دقیقه و تنها با ثبت یک سفارش می توانید به جمع بزرگ مشتریان ما در پاورپوینت باما بپیوندید.

2. تولید محتوا توسط تیم حرفه ای پاورپوینت باما

امروزه تولید محتوای پروژه های دانشجویی از دغدغه های اصلی دانشجویان می باشد چرا که آنها تخصص و زمان کافی برای تهیه محتواهای خود ندارند. اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که تیم حرفه ای پاورپوینت باما متشکل از 6 کارشناس تولید محتوا می باشد و در تمامی زمینه ها فعالیت دارد. تنها با یک تماس با پشتیبانان پاورپوینت باما تولید محتوای خود را به ما بسپارید.

3. پشتیبانی 7 روز هفته

در صورتی که بعد از دریافت فایل پاورپوینت با مشکل و یا سوالی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح نمایید. پشتیبانان ما در 7 روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

4. مشاوره رایگان انجام پاورپوینت دانشجویی

مشاوران پاورپوینت باما افرادی هستند که تسلط کافی بر طراحی اسلایدها را داشته و به شما کمک می‌کنند که بهترین مسیر را برای انجام پاورپوینت انتخاب نمایید. شما می توانید از طریق یکی از شبکه های اجتماعی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و به پاسخ سوالات خود دست یابید. چنانچه بعد از دریافت مشاوره تصمیم بر برون سپاری طراحی پروژه های پاورپوینت گرفتید با ثبت سفارش در پاورپوینت باما ضمن کاهش هزینه ها، می توانید بهترین نتایج ممکن را به دست آورید.

5. ارسال پروژه های پاورپوینت در فرمت های متنوع

هنگامی که یک فایل پاورپوینت را برای شما طراحی می کنیم، امکان گرفتن خروجی در فرمت های مختلفی وجود دارد. هر کدام از این فرمت ها برای کاربرد های خاصی در نظر گرفته شده اند. به عنوان مثال در بعضی از فرمت ها امکان ویرایش وجود ندارد و فقط جهت نمایش استفاده می شود. از طرف دیگر در بعضی از فرمت ها شما می توانید کل محتوا را ویرایش کنید. مهمترین و پرکاربردترین فرمت های که در پاورپوینت باما استفاده می کنیم عبارت اند از: pptx- ppsx-PDF و فرمت های JPG- JPEG-mp4  که برای ذخیره سازی پاورپوینت به صورت عکس و فیلم مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب این فرمت ها با توجه به تقاضای شما عزیزان خواهد بود.

پارامترهای موثر بر هزینه سفارش پاورپوینت دانشجویی

ساده یا حرفه ای بودن طراحی

تعداد اسلایدها

زمان تحویل

پیچیدگی موضوع پاورپوینت

رشته و مقطع تحصیلی

نیاز به عناصر گرافیکی خاص

انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت در تمامی رشته های تحصیلی

در پاورپوینت باما در تلاش هستیم تا مسیر تحصیل دانشجویان را آسان‌تر کنیم و به آن ها برای گسترش مهارت های فناوری مانند افزایش یادگیری و تعامل کمک کنیم. در این راستا از پاورپوینت به عنوان یک ابزار مهم استفاده می نماییم. امروزه مجموعه های بسیاری در حوزه انجام پاورپوینت های دانشجویی فعالیت دارند. اما شما با انتخاب مجموعه پاورپوینت باما علاوه بر صرفه جویی در زمان، گروهی از متخصصان و کارشناسان با تجربه را انتخاب کرده اید و طراحی پاورپوینت های خود را به آن ها سپرده اید. مفتخریم که اعلام کنیم تیم ما در انجام پاورپوینت در تمامی رشته های تحصیلی صاحب سبک می باشد و حرفه ای ترین و مدرن ترین پاورپوینت ها را به شما ارائه خواهد داد. این رشته های تحصیلی عبارت اند از:

  • رشته های علوم انسانی و هنر
  • رشته های فنی و مهندسی
  • رشته های پزشکی و پیراپزشکی
  • رشته های علوم پایه
انجام پروژه های دانشجویی پاورپوینت
انجام پروژه پاورپوینت

طراحی انواع پاورپوینت های دانشجویی را به پاورپوینت باما بسپارید

تیم پاورپوینت باما با همراهی متخصصان و کارشناسان زبده کشور آماده ارائه خدمات متنوعی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید با ثبت سفارش در این مجموعه از تمامی خدمات استفاده نمایید. از اصلی ترین و مهم ترین این خدمات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

طراحی پاورپوینت ارائه های کلاسی دانشجویان

اکثر واحد های درسی در برخی از دانشگاه های معتبر نیازمند ارائه های پاورپوینتی می باشند. ارائه این پاورپوینت ها در نمره کلاسی دانشجویان تاثیر ویژه ای دارد. تیم ما با رعایت تمامی جزئیات علمی و دانشگاهی ساخت پاورپوینت های شما را بر عهده خواهد گرفت و با قیمت های دانشجویی آن ها را در اختیار شما خواهد گذاشت. جهت راهنمایی بیشتر و دریافت نمونه کارها می توانید از طریق راه های ارتباطی مجموعه پاورپوینت باما با ما تماس بگیرید.

انجام پاورپوینت دفاع پایان نامه

تمامی دانشجویانی که در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند باید واحد درسی تحت عنوان پایان نامه را بگذرانند. تبدیل پایان نامه به پاورپوینت یکی از بخش های مهم در دوران تحصیل می باشد. در واقع تمامی تلاشهای شما، در پاورپوینت خلاصه می شود. انجام پاورپوینت پایان نامه اهمیت ویژه ای دارد و اگر به درستی صورت گیرد و تمامی اصول و نکات در آن رعایت شود می تواند نمره بالایی کسب نماید. شما می توانید با برون سپاری انجام پاورپوینت پایان نامه خود به مجموعه پاورپوینت باما از استرس خود بکاهید و بالاترین نمره را کسب نمایید. جهت ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

اغلب دانشجویان در زمینه ارائه کردن مطالب در جلسه دفاع اضطراب دارند ممکن است این اضطراب بر کیفیت پاورپوینتی که در جلسه دفاع پایان نامه قرار است ارائه گردد، تاثیر بگذارد. اگر برای انجام پاورپوینت دفاع خود نیاز به کمک دارید، همین حالا سفارش طراحی پاورپوینت دفاع را در پاورپوینت باما ثبت کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

طراحی پاورپوینت پروپوزال

پروپوزال یک طرح پیشنهادی است که در آن موضوع پایان نامه، بیان مسئله و روش تحقیق به طور کتبی بیان شده است. شما قبل از شروع انجام پایان نامه لازم است پروپوزال خود را آماده کرده و آن را به استاد راهنما تحویل دهید. بهترین و سریع ترین روش ارائه پروپوزال ساخت پاورپوینت است. هر چه پاورپوینت شما حرفه ای تر باشد ارائه راحت تری خواهید داشت. کارشناسان و متخصصان پاورپوینت باما پشتیبان شما در مراحل انجام پاورپوینت پروپوزال خواهند بود. همین حالا با ما تماس بگیرید.

ساخت پاورپوینت سمینار

 همانطور که میدانید سمینار یک درس پژوهشی دو واحدی است که ارائه آن نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد و در صورتی که به درستی انجام شود و تاییدیه استاد راهنما را داشته باشد می تواند به عنوان موضوع پایان نامه مورد استفاده قرار بگیرد. پرکاربردترین روش ارائه سمینار پاورپوینت است. ما در پاورپوینت باما با بهره گیری از مدرن ترین اسلاید ها و طراحی ها، پاورپوینت سمینار شما را با تضمین کیفیت انجام خواهیم داد.

نکات کلیدی که برای انجام پاورپوینت دانشجویی رعایت می کنیم!

در زمان دانشجویی، گاهی اوقات تعداد مقاله ها، گزارش ها و تحقیقات به حدی طاقت فرسا می شود که شما زمان کافی برای طراحی پاورپوینت را ندارید. با ثبت سفارش در موسسه ما علاوه بر اینکه پروژه های شما در حداقل زمان ممکن انجام خواهند شد می توانید از دیگر مزیت های عنوان شده در ادامه مطلب بهره مند شوید.

پیروی از قانون 5/5/5

برای اینکه مخاطبان خسته نشوند، در هر اسلاید باید متون کوتاه و دقیق نوشته شوند. به این صورت که بیش از پنج کلمه در هر خط متن، پنج خط متن در هر اسلاید، یا پنج اسلاید متن سنگین در اسلاید های پاورپوینت طراحی نشود.

به کار بردن رنگ ها و فونت های قابل خواندن

اگر در یک اتاق بزرگ ارائه داشته باشید، متن پاورپوینت دانشجویی شما را بزرگ تر از حد معمول می نویسیم، تا افراد پشتی بتوانند آن را بخوانند. اگر تصمیم به ارائه با چراغ‌ های روشن دارید، از متن تیره روی پس‌زمینه استفاده می نماییم.

طراحی تخصصی اسلاید ها

ما در پاورپوینت باما از هیچ قالب آماده ای برای انجام پاورپوینت استفاده نمی کنیم. در واقع برای موضوع شما اسلاید ها را به صورت اختصاصی طراحی می نماییم.

اجتناب از استفاده بیش از حد انیمیشن ها

انیمیشن ها در صورتی که به تعداد مناسب استفاده شوند، یک مکمل عالی برای ارائه شما می باشند. ما انیمیشن ها را در جایگاه درست مانند زیر عنوان ها و به تعداد کافی استفاده می کنیم.

ثبت سفارش پاورپوینت دانشجویی با تضمین 100% قیمت و کیفیت

هدف اصلی پاورپوینت باما ارائه خدمات ارزان به مشتریان علی الخصوص دانشجویان می باشد. فاکتورهایی نظیر محتوای پاورپوینت، نوع طراحی انتخابی، حجم مطالب، زبان پاورپوینت و مدت زمان تعیین شده برای انجام پاورپوینت در قیمت نهایی پاورپوینت دانشجویی تاثیرگذار هستند، اما هیچ کدام از این عوامل بر کیفیت کار موثر نخواهد بود. شما می توانید با کمترین هزینه، باکیفیت ترین پاورپوینت را دریافت نمایید.

امروزه فقط برخی از ارائه های دانشجویان نمرات بالایی دریافت میکنند و به عنوان نمونه مورد استفاده قرار می گیرند و پروژه های دیگر با شکست مواجه می شوند. ما ایده‌ها، الگوهای موجود و پروژه‌ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم و به این نتیجه رسیدیم که ارائه پروژه ها به صورت اسلاید های پاورپوینت با طراحی های حرفه ای، موفق ترین ارائه ها هستند. شما می توانید با سفارش پاورپوینت دانشجویی به پاورپوینت باما یک فایل کاملا ساختار یافته و طراحی شده بدست آورید. چنانچه تصمیم به ثبت سفارش پاورپوینت خود را دارید با مشاوران ما تماس بگیرید و از 15% تخفیف اولین سفارش نیز بهره مند شوید.

سوالات متداول

زمان انجام پاورپوینت های دانشجویی با توجه به محتوای متن، نوعی طراحی انتخابی، رشته تحصیلی و تعداد اسلاید ها متغیر است. برای استعلام دقیق زمان انجام پروژه خود، با ما تماس بگیرید.

خیر. خوشبختانه در پاورپوینت باما جهت ثبت سفارش های پروژه ها و پاورپوینت ها نیازی به مراجعه حضوری نیست و امکان ثبت سفارش پاورپوینت به صورت آنلاین وجود دارد.

قیمت انجام پاورپوینت دانشجویی در مجموعه پاورپوینت باما از 390 تومان آغاز می گردد.

بله. در صورت نیاز به نمونه کار می توانید با همکاران ما در واحد پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما نمونه کار ها را از طریق یکی از شبکه های مجازی برای شما ارسال خواهند کرد.

15% تخفیف برای اولین سفارش

4 دیدگاه دربارهٔ «انجام پاورپوینت دانشجویی»

    1. تیم تحریریه پاورپوینت باما

      سلام، وقت بخیر
      بله بعد از دریافت فایل پاورپوینت تا 48 ساعت فرصت ویرایش رایگان دارید.

  1. سلام
    استادمون برای یک ارائه کلاسی موضوع (آسیب های فضای مجازی بر زندگی شخصی) مشخص کرده، من خودم هیچ مطلبی در موردش ندارم. شما می توانید هم مطالب گردآوری و هم پاورش را طراحی کنید؟ وقت هم دارم باید قبل از امتحان میان ترم ارائه بدم

    1. تیم تحریریه پاورپوینت باما

      سلام
      بله. تیم ما مطالب را براتون گردآوری و پاورپوینت را هم طراحی می کنند. لطف کنید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید یا در یکی از شبکه های اجتماعی پیام ارسال کنید تا پشتیبانان مجموعه هماهنگی های لازم را انجام بدهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا